Inschepen in de Almelose Cityhaven
Minister Melanie Schulz Van Haegen arriveert
De veranderende Skyline met links de in aanbouw zijnde vestiging van Dimence.
Rechts de Javatoren en de rechtbank en op de achtergrond de bouwkraan bij het nieuwe stadhuis in aanbouw.
Java Parking, de bouwdoos is in Almelo iets anders in elkaar gezet dan voorheen in Zaanstad en dat geeft wat probleempjes
Het voormalige emplacement van CTT Almelo, tussen haven en spoor werd te klein.
Oud gedeputeerde Bennink kijkt nog eens naar de nieuwe Skyline
De laatste woonboot die nog moet verdwijnen.
In 1946 werd de Eilandbrug geïnstalleerd.
Onlangs werd hij aangepast met een lager hangend fietspad.
We wordt het dek nu 30 cm hoger getild en dat past maar net.
Hofleverancier van prima bedden. Binnenkort naar een nieuwe stek.
Naast Kuperus nog meer ruimte voor nieuwe ontwikkeling.
Hier komen de pepernoten en beschuiten van Bolletje vandaan.
Op de achtergrond de twee nieuwe hallen van het 111-jarige Machinefabriek Boessenkool.
Een derde nieuwe hal binnen vijf jaar staat in de planning.
De aftakking Almelo - De Haandrik.
Rijkswaterstaat zorgt voor een escorte.
Ondertussen spreekt minister Schulz Van Haegen haar gehoor toe.
De wijk Windmolenbroek ligt lager dan het kanaal.
De Leemslagenbrug.
Niet meer toereikend voor zwaar transport.
Voortdurend zorg voor ontwateren.
De Enterse kant van het kanaal blijft voorlopig onaangetast.
De A35. Helaas nog niet verder dan Wierden.
Van Wierden tot Zwolle wordt het 'karrenspoor' wel verbeterd, maar nog lang niet naar wens van de Regio Twente.