|
|
ALMELO - De gemeente Almelo laat onderzoek verrichten naar het openbaar vervoer in de wijk Aalderinkshoek. Waarom geen onderzoek naar het gehele openbaar vervoer per stadsbus door Almelo, is dan de logische vraag?
Gaat het alleen om het ritje Aalderinkshoek heen en terug naar het NS station en naastliggende busstation of zijn mogelijk ook de aansluittijden met andere stadsroutes van belang?
Puur de wijkbus Aalderinkshoek onderzoeken geeft slechts een deel van de bevindingen weer en dat riekt naar manipulatie.
Doe het goed of doe het helemaal niet, want dit lijkt een schijnoplossing. Het probleem is groter!
Wie toch zijn ei kwijt wil!
Klik hier en beantwoord de vragen maar maak ook gebruik van de tekstvelden om uw bevindingen/wensen over te brengen.
<< VDL, een van de grotere busproducenten in Europa, bouwt o.a. de VDL City e-bus met lengtes van 9,95 meter, 10,70 meter, 11,98 meter en 12,68 meter speciaal voor het stadse verkeer met respectievelijk draaicirkels van 16,75 meter, 18,624 meter, 20,628 meter en 22,378 meter. De actieradius is geschikt voor het dagelijkse stadsvervoer en de bussen zijn voorzien van speciale snelladers. Kortom aangepast op de passagiersbehoefte per route in het openbaar vervoer.<< VDL, een van de grotere busproducenten in Europa, bouwt o.a. de VDL City e-bus met lengtes van 9,95 meter, 10,70 meter, 11,98 meter en 12,68 meter speciaal voor het stadse verkeer met respectievelijk draaicirkels van 16,75 meter, 18,624 meter, 20,628 meter en 22,378 meter. De actieradius is geschikt voor het dagelijkse stadsvervoer en de bussen zijn voorzien van speciale snelladers. Kortom aangepast op de passagiersbehoefte per route in het openbaar vervoer. |